9 jun 2014

Os nosos oficios; as ferramentas

Hoxe estiveron no cole o pai de Inés, José Manuel, que é veterinario e a nai de Raúl que ten dous oficios: traballadora no servizo de limpeza e o seu favorito: nai.
Visita ao cole
Hoxe, día 9, veu a falar a miña nai, pero tamén o pai de Inés. Preguntarédesvos por qué viñeron a falar. Agora vos digo. Nosos pais viñeron a falar sobre os seus traballos. O pai de Inés falou sobre ser veterinario de poliños (carne). El trataba o coidado destas aves. Logo deunos unha charla a miña nai (MONTSE). Explicoulles o traballo que facía: limpeza. Traballa nos bancos e nas notarías. Despois tamén nos falou de outro: O de ser mamá! Díxonos que era un traballo moi difícil, pero tamén é un dos traballos máis bonitos do mundo. Este é o meu día. Iupiiiiiiiiiiiiiii!
Redactor: Raúl
A nai de Raúl e o pai de Inés
Hoxe estivo con nós a nai de Raúl e o pai de Inés. O pai de Raúl falounos de limpeza. Ela tiña dous traballos. O primeiro é limpiadora e o segundo mamá. Primeiro imos falar do primeiro traballo. Ela limpa os bancos, A nai di que é moi difícil.
O pai de Inés traballa de veterinario de poliños, mira cando morre un poliño, cando van ao matadeiro... El vai a cinco grnaxas. Os poliños durmen en "camas", ou sexa, no chan, e alí teñen pitas.
Redactora: María
Tamén nos visitou de novo o avó de Laura, Manuel. Desta volta para ensinarnos as ferramentas do seu traballo:
                                                                                             O meu avó e as súas ferramentas
 
Hoxe luns visitounos o meu avó coas súas ferramentas: a plomada, o bruñidor, o nivel, o esparavel, a llana de dentes, a escadra, o paletín, a paleta, o metro, a llana, a paleta vasca ...
Díxonos que había que ter sempre luvas. Foi chulo cando nos explicaba: a burbulla do nivel tiña que estar sempre no centro. Antigamente os metros eran de madeira e tiñan que abrilos con coidado, senón rompíanse. Tiñan que igualar sempre os ángulos do teito. Coa llana dábase masa nas paredes. Con isto o meu avó acabou a súa visita ao meu colexio para falar do seu traballo. Grazas avó!
Redactora: Laura


No hay comentarios:

Publicar un comentario